Egy ember a saját vállalkozását nem csak nehezen alakítja ki, és nehezen működteti, de nagyon nehezen alakít át benne bármit. Nekem mindig az a legnagyobb dilemma, hogy vajon a változtatás után jobb vagy rosszabb lesz a hatás. A belső kommunikáció, az alkalmazottak elégedettsége, a költségvonzatok, az ügyfelek véleménye és még sorolhatnám mennyi és még több olyan tényező van, ami ezt az egészet befolyásolja, és nyilván, az ember nem gondolhat mindig mindenre, így nekem sokszor az az érzésem, hogy az efelett való döntés valójában egy nagy lutri. Vagy bejön és akkor jól járunk, vagy nem, és akkor bizony a károkat kell rendezni, vagy megpróbálni a lehető legjobban visszaszorítani.
A legutóbbi ilyen átalakítás a vállalaton belül például egy éppen megfigyelt tényezőből indult ki, elég sokat rágódtam rajta, végül nagy sikerrel zárult. A céges flotta ugyanis átalakításra került, mert megláttam, hogy a xiaomi szerviz árak tekintetében sokkal jobban járnánk, hogy ha lecserélnénk az akkor meglévő készülékeinket, és átvinnénk a xiaomiszerizshop.hu csapatához a flottát. Nekünk ugyanis nagyon sok balesetes telefonunk van a tevékenységből adódóan, és nem is igazán voltunk már megelégedve az akkori szervízzel és telefonokkal sem. De nyilván nem tudhattam ezek a telefonok mennyire strapabírók, mennyire fog tetszeni a használata az embereknek, és ez mennyire fogja befolyásolni a céges kommunikációt, ami szinténnagyon fontos.
Összességében sokkal kevesebben költünk szervízre, a gépek sokkal jobban bírják a munka és a környezet okozta megpróbáltatásokat, a munkatársak pedig imádják használni a telefonokat, tehát a céges kommunikáció, ha lehet még jobb, mint volt. Összességében tehát a projekt nagyon sikeres lett, mely bizonyítja, hogy nehéz elszánni magunk a változtatásokra, de van amelyik hatványozottan sikereket hoz.